Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
L

lokutus

27. 7. 2009 9:01
Média

Dnešní média se neobtěžují jakoukoliv investigativní činností. Přebírají svodky a píšou na objednávku.

Jeden zajímavý posteh, který ukazuje tento fenomén: http://kahi.cz/blog/kdo-rika-co-rika-times

0 0
možnosti
OF

Dezo-Conka

26. 7. 2009 20:32
Já budu volit podle velikosti

přírození,zatím ale nemám úplně jasno.Nemohla byste mi nějak pomoct ?:-P

0 0
možnosti
SG

stanikgor

26. 7. 2009 21:05
Re: Já budu volit podle velikosti

Já už vím,koho ne Myrek je s tvrdým a krátkým,tak toho volit nebudu.....

0 0
možnosti
A

Aveva

26. 7. 2009 18:24
Aha!

Ještě, že mám maturitu. Jinak bych se tak Bleskově nezorientoval. ;-DR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2161x
Jsem.
Jsem Radana.
Jsem i psycholog - psychoterapeut v Praze a Nymburce.
Více na www.rovena.info . Zde vystupuji pod přezdívkou Rovena.